Galerija

ponedeljek, 5. april 2010

Moj prvi mobile

Moj prvi mobile je nastal že nekaj časa nazaj, ko smo bili povabljeni na praznovanje k naši prijateljici na Primorsko. Seveda razdalja Ljubljana-Koper ni velika, pa vendar se vidimo zelo redko, saj vsak od naš živi svoj hitri tempo, ki ga včasih težko dohajamo. Narejen je preprosto-osnova je šeleshamer, obdelan s servietno tehniko in pokajočim lakom, na eni strani fotka, na drugi pa misel oz. želje za prijateljico. V tulčku pa je spravljen denar, ki smo ga podarili.....jap, velikokrat se podarja denar, vendar mi je všeč, če je aranžma drugačen, kot samo kuverta, a ne?






2 komentarja:

  1. Mi je všeč ideja. Čisto drugače izpade kot navadna čestitka.

    OdgovoriIzbriši
  2. Res je, čisto drugače je, če ni samo navadna kuverta. Se mi zdi, da takoj vse skupaj deluje bolj domače, toplo, prisrčno...super ideja!

    OdgovoriIzbriši