Galerija

ponedeljek, 19. april 2010

19 let .....

.......je že, odkar sem te prvič zagledala in objela.....veliko, pa vendar je minilo tako hitro....kot majhna punčka si bila kot princeska z dolgimi blond laski, kar dejansko tudi si, saj tvoje ime v prevodu pomeni princesa.....uživala sem v tvoji predanosti plesu in ustvarjanju......v najstniških letih si vstrajala naprej, čeprav so bila to težka leta za nas vse.....in kar nankrat si postala polnoletna-odgovorna in v tem letu si se spremenila- čutim in vidim , da se je vse to, kar sem vsa leta nalagala na tvoj "hard disk" začelo odražati na tvojem obrazu, na tvojih dejanjih in ponosna sem nate draga hči....
Letos si maturantka in potem te svet pričakuje, da mu skočiš v objem....naj bo ta skok pogumen, samozavesten in optimističen......in če ti kdaj zmanjka volje, ali se prikrade strah v tvojo bližino, vedi, da sem zate vedno tukaj, kjer te moje roke čakajo, da te objamejo, pobožajo in ušesa prisluhnejo...

Ponosna sem nate draga hči......

Nasmeh nas nič ne stane,
vendar čudežno deluje.
Obogati tistega, ki mu je namenjen
in ne siromaši tistega, ki ga poklanja.
Zablesti kot sončni žarek,
a spomin nanj lahko ostane za vedno.
Nihče ni tako bogat, niti tako reven,
da si ga ne bi mogel privoščiti.
Z njim lahko vsak samo pridobi.
Nasmeh prinaša srečo v hišo,
pozdrav prijatelju,
počitek utrujenemu,
kažipot izgubljenemu,
sončni žarek žalostnemu
in je najboljše zdravilo proti jezi.
Ni ga moč kupiti, izprositi,
izposoditi ali ukrasti,
ker ima vrednost samo,
kadar se ga poklanja....

Ni komentarjev:

Objavite komentar