Galerija

torek, 29. januar 2013

Slovenski hribi

....še sem v pospravljanju in našla sem star koledar, na katerih so slovenske gore, če se motim, naj me nekdo popravi...v nasprotnem uživajte.....













3 komentarji:

  1. seveda so Slovenske gore!!!Julijske Alpe. takšna arhitektura je doma na Bovškem oz. v dolini Trente. Žal sem zelo slaba poznavalka hribov,in jih ne bi znala poimenovati, čeprav sem v njih doma.
    za ta drugo sliko vem, da je v Trenti, malček naprej od izvira Soče v smeri proti Jalovcu.Malo prej sem govorila z lastnikom ;)
    Bom zelo hvaležna, če boš odstopila ta koledar, če ga ne boš sama ohranila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdravljena Natali, sem vesela, da je nekdo potrdil moje domneve, koledar pa sem razrezala, slikce,ki so v sephia odtenku-kar se tukaj ne vidi, pa sem poskenirala. Če jih želiš, jih z veseljem odstopim. Javi se na mail in se dogovoriva.....pozdravček

      Izbriši