Galerija

ponedeljek, 10. maj 2010

Tea bag.....

.......priznam, da me je zasvojil.....po brskanju in ogledih na internetu sem najprej sprintala predloge in potem začela prelagat tiste male kvadratke......predvsem me navdušuje to, da nikoli ne vem, kako bo izgledal končni medaljon, saj vsakič pride drugačen zaradi načina zlaganja....medaljončke sem vkomponirala na voščilnice, primerni pa so.......za vsesortarije, samo domišljijo je treba uporabit....

4 komentarji:

  1. Dobro si tole skombinirala. Zelo luštno izgleda in meni je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tukaj je pa ogromno domišljije :-)) Zelo lepo!

    OdgovoriIzbriši
  3. To pa je res polno enih kombinacija in dobro izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj, tole je pa pri meni že čisto pozabljena tehnika :(
    Par let nazaj sem si printala iz neta vse mogoče vzorčke, ko pa je zmanjkalo barve, je pa zmanjkalo tudi motivacije :)

    OdgovoriIzbriši