Galerija

nedelja, 28. marec 2010

Voščilnica za 1. slovenski blog izziv

Brskanje po blogerski sceni me je pripeljalo na CRAFT-alnico, kjer je razpisan izziv s postavitvijo, ki jo je pripravila Manuela, skupaj s Simono in Vladko   pa so izziv dopolnile  s čudovitimi izdelki.
Ko sem začela brskati za materialom, sem našla moje nedokončane božične voščilnice in po predlogi je nastala takšna, v modro-belo-zlati kombinaciji, ki ima zimski motiv.....da ne pozabimo, kako blizu je čas, ko je bil okoli nas še sneg......

3 komentarji:

  1. Manny, lepo da si se nam pridružila :)
    Me je pa ob tvoji čestitki pošteno zazeblo :))) mogoče bi bil že skrajni čas, da grem pod odejo in mislim na pomladansko cvetje :)))

    Super kombinacija!

    OdgovoriIzbriši
  2. Resnično prava zimska idila. Medtem, ko se vse trudimo s pomladnimi je tebe odneslo nazaj v zimske vode. :) In prav je tako, malo raznolikosti vedno prav pride. ;)

    Hvala, ker si se nam pridružila na CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  3. O, me zelo veseli, da si se odločila sodelovati. Preganjaš zimo kaj :-) Sicer pa, na čestitkah je vedno dobrodošla. In super se mi zdi, da si dokončala nedokončano.

    OdgovoriIzbriši