Galerija

sobota, 23. januar 2010

Nekoč so bili.....

....kozarčki napolnjeni s kavo, lepe oblike in kar žal mi jih je bilo vreč v smeti.....in tako so se nekaj let nabirali v kleti...

....potem pa......sem po pomoti ali pa tudi ne vstopila v trgovino z ustvarjalnim materialom, našla frost barve, konture, barve za steklo, granitne barve, čopiče in še in še meni povsem novih stvari.....
....vse to in še več je romalo z mano domov......potem pa v klet iskat po raznih kotih založene stekleničke neskaffeja....in nastalo je tole.....






........ponavadi dam noter bonbončke in podarim......

5 komentarjev:

  1. Meni je zelo všeč efekt frost barv :)
    Super si se spomnila :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hej, pozdravljena in dobrodošla v svetu blogov in ustvarjanj. Ko si enkrat tu, ni več izhoda :-) Samo še brskaš, pišeš, komentiraš. Všeč so mi tisti pujseki in ideja kako porabiti kozarce. Tudi meni jih je žal metati vstran. Dobro si se spomnila, da jih podariš za kakšen rojstni dan skupaj z bonbončki.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo pozdravljena v ta svet.
    Dobro porabljeni kozarci. In lepo ti gre to od rok.

    OdgovoriIzbriši
  4. Iii, meni skoraj vsak mesec ostane takšna embalaža. Super ideja in super izvedba.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala vsem...ja še vedno jih zbiram in delam, pa še vedno se najde kdo, ki ga še nima.....

    OdgovoriIzbriši